2015. január 25.

Jön...

Sziasztok!

Riri blogján láttam, hogy kitette milyen történeteket szeretne írni a közeljövőben, illetve mik is kavarognak a fejében. Nos, ez nekem nagyon megtetszett, így gondoltam csinálok én is egy hasonlót. Valamint az is nagyon bejött, hogy "If I stay" stílusú borítókkal mutatta be a dolgokat, így azokat is átvettem. Vagyis a stílust, mert természetesen újakat csináltam, melyek az én történeteimhez is illenek, de azt hiszem, hogy mindenki értette a lényeget, csak én magyaráztam túl.


Teljes cím: Jégtáncos Krónikák 2 - Sorskerék
Hossz: Előreláthatóan 20-25 végső esetben 30 fejezet
Műfaj: Sport, Humor, Romantika
Várható megjelenés: 2015 szeptember - 2016 március között, de ez változhat az Álmodj a csúcsig befejezésével

Bármi egyéb, ami fontos: Ugyan ez egy második rész, de nem közvetlen folytatása lesz az elsőnek, csak mondhatni; ugyan abban a világban játszódnak a dolgok. Valamint pár szereplő fel fog bukkanni az első évadból.

Tartalom: Itt most ne haragudjatok, de rébuszokban fogok beszélni, mert senkinek nem szeretnék elspoilerezni semmit a most futó történetből/történetről. Szóval ez a rész három és fél évvel az Álmodj a csúcsig után fog játszódni, nagyrészt Amerikában, Koreában, Olaszországban és pár kisebb, de annál fontosabb kitérő erejéig ellátogatunk majd Moszkávra és Szentpétervárra is.
A történet maga egy korábban mellékszereplő lányról fog szólni, aki élete legfontosabb szezonja előtt áll, ugyanis úgy néz ki, hogy végre valahára kijuthat hazája színeiben a 2018-as Téli Olimpiára. Azonban ahogy az lenni szokott; az élet nem mindig egyszerű és nem mindig történik az, amit szeretnénk. A nyitó jelenet maga közvetlen a szezon elején lesz, mikor a főszereplőnk - akinek a nevét direkt nem mondom ki, had találgasson az a pár ember, aki esetleg olvassa a történetet -  egy baklövésével, vagyis inkább kettővel olyan érzelmi lavinát indít el, melyre álmában sem gondolt, és mely több embert is magával ragad.
És hogy egy kicsit konkrétabb - vagy mér rejtélyesebb? - legyek címszavakban a történet: Olimpia. Testvér. Testvérek. Barátnő. Yea. Barát. Árulás. Szerelem. Raul. Korcsolya. Christina. Rivális. Igazság. Apa. Anya. Titok. Levél. 



Teljes cím: Orosz rulett
Hossz: 40 fejezet, kb.
Műfaj: Fantasy, Thriller, alig érezhető Romantikus szál
Várható megjelenés: 2017 vagy utána, azért mert ezt szeretném nagyon jól kidolgozni a történelmi vonatkozás miatt

Bármi egyéb, ami fontos: Szerintem, ennek lett a legjobb a borítója.

Tartalom: Natalja Rajcinkova egy cserediák program keretein belül érkezik Párizsból Szentpétervárra. Édesapja ebben a városban született, így eleinte azzal a céllal is érkezik meg, hogy kideríti, kik a nagyszülei, és miért nem találkozhatott velük soha. Ez a terve azonban egy esős őszi estén meghiúsul, ugyanis számára is érthetetlen módon belekeveredik először egy golyózáporba, ahol meglövik, és eszméletét veszti. Ezt követően egy luxusvillában ébred az orosz sztyeppe közepén. Eleinte azt hiszi, hogy szerencsétlenségének köszönhetően a maffia kétes ügyeibe keveredett bele. Azonban, mikor alaposabban megismerkedik Dmitrij Romanovval, a Romanov család egyeneságú leszármazottjával, és Alexej Ivanovval, a rejtélyes fegyverkereskedővel, egyértelművé válik számára, hogy a szerencsének és a maffiának semmi köze a helyzethez. Sőt, egy elkeseredett pillanatig már inkább a maffia karjai közé vágyik, mintsem a sztyeppe közepén álló villába. Ugyanis Natalja egy, mondhatni történelmi csatába csöppent bele, mely közel száz éve zajlik titokban, a színfalak mögött.  tét pedig nagyobb, mint amit valaha el tudna képzelni, ugyanis itt már nem csak pár ember, hanem egy egész ország életéről van szó.
Az orosz történelem egy része megelevenedni látszik Szentpéterváron és környékén. Azonban ezzel együtt a vérontás sem elkerülhetetlen. Nem bízhatsz senkiben. Nem tudhatod, hogy ki hazudik, és ki mond igazat ebben a véres játszmában. Csak azt tudhatod, hogy te hol állsz.
Olyan ez, mint az orosz rulett, egy lövés - rossz döntés -, és minden véget érhet... örökre.
Meg mernéd húzni a ravaszt?


Teljes cím: Egy életen át
Hossz: 20 - 25 fejezet között  
Műfaj: Memoár, Dráma, Romantika, Sport,
Várható megjelenés: 2015 nyara-ősze, attól függően hogy készülök el a fejezetek egy részével

Bármi egyéb, ami fontos: Nem valós esemény alapján íródott, az alapja sem valós, az egész fikció.

Tartalom:  Teresa és Joshua Kanada és egyben az egész világ ünnepelt jégtáncos párja. Most vannak a csúcson, már szinte mindent megnyerhettek, amit ebben a sportágban meglehet, ám nem akarják abba hagyni, szárnyalni akarnak, történelmet írni. Azonban az Élet közbeszól. 
Eleinte csak egy egyszerű náthának, tüdőgyulladásnak tűnt, mindenki azt hitte, hogy most már minden rendben lesz. Azonban a kettőezer tizenötös nemzeti bajnokságon , a bemelegítés közben összeütköznek egy másik párral. Az ezt követő orvosi vizsgálaton derül ki hogy többről van szó, sokkal többről. Életről és Halálról.
 Tizenhét év. Ennyi időt töltöttek együtt a jégen, ennyi ideig voltak társak, támaszai egymásnak és legjobb barátok. Egyikük mindig is többre vágyott, valamire amit eddig nem kaphatott meg. A másikuk azonban ezt eddig észre sem vette, most sem veszi, pedig az óra most már visszafelé ketyeg. 
Azonban csak a pár egyik tagja haldoklik, a másik él, egészséges előtte az élet és egy ajánlat, mely egy lehetőséget kínál, egy új és fényes karrierre. 
De vajon az a helyes út? Menni? Vagy esetleg maradni, és megpróbálni szeretni? Megpróbálni valamit, amit rövid és fájdalmas lenne és nem is biztos hogy működne?  
Egyáltalán van jó döntés ilyen helyzetben, vagy csak rossz és nagyon rossz lehetőségek közül lehet választani?


Nos, ezek lettek volna az ötleteim. Remélem, van olyan, ami felkelte az érdeklődéseteket. Ezen kívül pedig van még két ötletem, amik annyira nem érettek, így még hagyom őket nőni, erősödni, hogy ha egyszer kikerülnek a kezeim közül. Nos, ennyi lettem volna mára.

Ölel mindenkit:
Lucy

2 megjegyzés:

  1. Kedves Lucy!

    Nagyon jó ötletnek tartom ezt az "If i stay"-es borító tervet. Én is szeretném megcsinálni, szóval kérlek elárulnád hogyan készítetted őket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár alapjáraton nem az én ötletem volt, hanem Ririnél láttam ^^. Mindenesetre úgy, hogy az If I stay-es borítóról kivágtam egy kockát, megnéztem mekkora és annál minden a két felé 1-1 pixellel nagyobb kockákat gyártottam, így helyeztem rá az eredeti kockákra. Innentől kezdve pedig csak a képeket kellett összeválogatnom, felvágnom és méreteznem ^^ Remélem, hogy valamennyire érthető voltam, igyekeztem normálisan elmagyarázni :)

      Törlés